Coffee Lecture: The New Open Access Publisher "Berlin Universities Publishing" (in Englisch)

15.06.2023 | 15:15 - 15:45

Berlin Universities Publishing is an open access publisher with a non-commercial, scholar-owned infrastructure funded by the Berlin University Alliance. BerlinUP enables you to publish high-quality scholarly books in open access, supports the publishing of open access journals, and advises members of the Berlin University Alliance on all aspects of scientific publishing.

Der Vortrag wird auf Englisch gehalten.

Zeit & Ort

15.06.2023 | 15:15 - 15:45

Online link

Weitere Informationen

• In der Geowissenschaftlichen Bibliothek in Lankwitz (Malteserstr. 74-100, Haus O, 12249 Berlin) und gleichzeitig online.
  • Zur online-Teilnahme einfach den Online-Link nutzen. Der Online-Stream wird nicht aufgezeichnet.
  • Die Teilnahme ist ohne Anmeldung möglich.
  • In der Bibliothek ist Platz für etwa 20 Personen nach dem Prinzip "first come, first served". Es gibt natürlich kostenlos frischen Kaffee.
  • Der Vortrag wird auf Englisch gehalten.